söndag 13 juni 2010

Nytt årsbästa!!


Blev en tur på boren idag efter jobbet då det sög lite i fisketarmen.

Började med att David tappade en fisk på tredje kastet sen hände inget på ett tag, kände att jag var tvungen att göra något så buster "hot pike" fick lämna lådans trygga vrå! På första kastet satt den där en löjligt lång och smal gädda 118cm och endast en vikt på 8,2kg.



Vi fortsatte att harva ett tag till det resulterade i att David fick en och tappa en.
Vi tar nya tag på tisdag, hoppas jag fått min nya våg då så man kan se siffrorna ordentligt.

Skitfiske!!

2 kommentarer:

  1. Grattis!! Anton till en nice gädda!!
    synd att den inte ätit upp sig,då hade den lätt varit 10kg+ fast då hade väl Baronen brytit av spöt och Slängt det i sjön.. :) John.

    SvaraRadera
  2. Jag börjar må psykiskt dåligt av dessa MMS jag får! Jag kommer snart och bryter av era spön. :)

    SvaraRadera